خرید بازی فوتبال Fifa 2009
نوشته شده توسط : mohammad

بازی فوتبال Fifa 2009


خرید بازی فوتبال Fifa 2009


دسته بازی سرگرمی زیردسته ورزشی

FIFA Soccer 2009 جدیدترین نسخه از سری بازی های پرطرفدار فیفا است که از سال 1994 با عرضه بازی فیفا 95 تا به امروز 15 نسخه موفق و بسیار پرطرفدار را برای علاقمندان به فوتبال در سراسر دنیا عرضه کرده است . این بار همراه با گزارش جذاب عادل فردوسی پور به همراه لیگ برتر ایران در نیم فصل دوم سال 87-88 همراه با آخرین نقل و انقالات لیگ و تمامی بازیکنان !
فیفا 2009 اولین نسخه سری بازی های فیفا برای PC است که برای Next-Generation و کنسول های نسل آینده ساخته شده است و این در حالیست که نسخه 2008 آن در PC فاقد این ویژگی بود و در کنسول های XBox 360 و Playstation 3 که این فن آوری نوین را داشت بسیار عالی درخشید و حتی در نزد منتقدان در قیاس با نسخه 2008 رقیب دیرینه اش Pro Evolution Soccer نیز توانست تحسین بیشتر منتقدان را برانگیزد !
گیم پلی بسیار عالی در این نسخه، قابلیت استفاده از موس برای علاقمندان به بازی با موس و کیبورد و ویژگی های خاص هدایت تیم در آن حالت، دارای 32 حرکت تکنیکی مهارتی، گرافیک بسیار عالی و چهره بسیار طبیعی و واقعی طراحی شده بازیکنان به خصوص بازیکنان مطرح فوتبال که چهره منتقدان را در نسخه پیش نمایش برانگیخت ، پرداختن به جزئیات بیشتر، حرکت روانتر و کنترل خوب و بسیار طبیعی توپ توسط بازیکنان، سرعت واقعی توپ و بازی را از ویژگی های جدید و منحصر نسخه 2009 در بازی فیفا می توان نام برد !
همچنین شایان ذکر است فیفا 2009 عظیم ترین نسخه بازی فوتبال از لحاظ گرفتن حق امتیاز لیگ ها و تیم ها و بازیکنان است و توانسته حق امتیاز بیش از 500 تیم باشگاهی،40 تیم ملی فوتبال دنیا، 30 لیگ معتبر و مطرح فوتبال و 42 تورنومنت مطرح دنیای فوتبال و همچنین استادیم های مطرح فوتبال دنیا همچون استادیم ملی انگلستان یعنی ویمبلی لندن را از آن خود کند !
بازی فیفا 2009 پیش از عرضه در بررسی که از سوی منتقدان حرفه ای سایتها و مجلات معتبر از جمله سایت IGN و مجله GameMaster صورت گرفت همگی امتیاز 9 از 10 یا نمره فوق عالی را به این بازی زیبا و جدید و متفاوت فوتبال دادند !

این بازی در قالب دو دی وی دی ارائه می شود

فروشنده: شایان مارکت

قیمت: 4,000 تومان

درصد :25

خرید بازی فوتبال Fifa 2009



خرید جرائم علیه اشخاص صدمات جسمانی
خرید گوشواره مرواریدی K477 CHANEL
خرید جدیدترین و بزرگترین مجموعه نقشه های موبایل شامل1500 نقشه و ...
خرید طراحی صنعتی SolidWorks 2009




:: برچسب‌ها: خرید , بازی , فوتبال , Fifa ,
:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: